Porsche 911 z USA

Porsche 911 z USA

Jeżeli interesuje cię import Porsche z USA, to możesz liczyć na ogromny wybór egzemplarzy z różnych generacji każdego modelu tej legendarnej niemieckiej marki. Nie inaczej jest w przypadku Porsche 911, które również za oceanem cieszy się niesłabnącą popularnością.

Klasyczne Porsche 911 z USA

W Stanach Zjednoczonych bardzo łatwo o zadbany i jednocześnie atrakcyjny cenowo egzemplarz klasycznego Porsche 911. Jednak nawet, jeśli pokusisz się o samochód, który będzie wymagał mniejszej lub większej renowacji, pamiętaj, że ostatecznie może on stanowić doskonałą lokatę kapitału. Jakie Porsche 911 kwalifikujemy jako klasyki? Najprościej rzecz ujmując, będą to modele z silnikami chłodzonymi powietrzem.

Porsche 911 typ 901 (1964-1974)

Pierwsza generacja Porsche 911 zadebiutowała w 1963 r., we Frankfurcie. Auto od samego początku było dostępne w Stanach Zjednoczonych. Warto jednak wiedzieć, że np. model 911T na rynek amerykański miał mechaniczny wtrysk paliwa, choć w Europie stosowano gaźnik. Wynikało to z norm emisji spalin. W 1973 r. w modelu 911T na rynek USA zaczęto montować wtrysk K-Jetronic od marki Bosch.

Jedną z najbardziej wyrazistych odmian typoszeregu 901 jest Porsche 911 Carrera RS z 1974 r., która występowała z silnikami 2.7 i 3.0. Ten drugi montowano też w 911 SC. Carrera RS wyróżniała się sportowym wyglądem, wielkim skrzydłem, charakterystycznymi felgami i bocznym pasem z nazwą modelu. Teraz to świetna lokata kapitału.

Porsche 911 typ 964 (1989-1993)

Trzecia generacja 911 wyglądała nowocześnie i występowała w wielu wersjach. Warto wiedzieć, że cyfry 2 i 4 oznaczają, że napęd jest na tylną oś lub na 4 koła. W 1992 r. zaprezentowano specjalną wersję Speedster opartą na modelu Carrera 2. Powstało tylko 925 egzemplarzy. Pomysł na powstanie tego modelu podsunęli Amerykanie, którzy lobbowali za powstaniem 911 dla młodych i bogatych mieszkańców słonecznych stanów. Tak narodził się samochód, który był duchowym spadkobiercą modelu 356 Speedster.

Porsche 911 typ 993 (1993-1998)

Zaprezentowane w 1993 r. Porsche 911 typoszeregu 993 było ostatnim z silnikami chłodzonymi powietrzem i zadbane egzemplarze już dawno poszły w cenę, więc stanowią doskonałą lokatę kapitału. Największym osiągnięciem tej generacji było Porsche 911 Turbo S, w którym silnik generuje moc 424 KM, ponieważ zastosowano dwie turbosprężarki. Były też wyczynowe wersje GT3 (3.6, 360 KM), GT2 (3.6 turbo, 430 KM). Najrzadziej spotykana w przyrodzie jest 911 GT2 Evo z silnikiem o mocy 550 KM, ponieważ oferowano ją przez bardzo krótki czas.

Porsche 911 typ 996 (1998-2006)

Choć nie minęło wiele czasu od zakończenia produkcji Porsche 911 typoszeregu 996, to można je już uznawać za młodego klasyka, choć jego kształty dzielnie opierają się upływowi czasu. W tej generacji po raz pierwszy zastosowano silniki chłodzone cieczą. W modelach 911 Carrera i Carrera 4 był motor o pojemności 3.4 l i mocy 300 KM. Podobnie jak w poprzedniej generacji, pojawiły się mocne wersje wyczynowe z tylnym napędem – GT3 z silnikiem o mocy 381 KM i GT2 z turbodoładowanym motorem o mocy 462 KM. W obu przypadkach producent oferował tylko manualne skrzynie biegów.

Porsche 911 w XXI wieku

Kolejne generacje Porsche 911 to nie tylko więcej mocy, ale również bardziej zaawansowana elektronika i zastosowanie nowych, lekkich materiałów. Jednak przepis na sukces i duch 911 się nie zmienia.

Porsche 911 typ 997 (2004-2012)

Szósta generacja Porsche 911 została pokazana w 2004 r. Stylistycznie model ten ucieszył fanów marki, ponieważ płaskie reflektory zostały zastąpione bardziej okrągłymi i wyrzeźbionymi, które przypominały klasyczne modele 911. Podstawowe 911 Carrera otrzymało większy silnik o pojemności 3.6 l, który generuje moc 325 KM. Trafił on również pod maskę wersji Targa. W wersji S pojemność zwiększono do 3.8 l, a moc wynosi 355 lub 381 KM.

Modele GT3 i GT3 RS przed liftingiem mają silnik o mocy 415 KM, a po odświeżeniu zyskały dodatkowe 20 KM. Samochody mają napęd na tylną oś, zredukowane wyposażenie zapewniające komfort i są zbudowane z lekkich materiałów. W Porsche 911 Turbo zastosowano silnik z 996, który ma moc 480 KM przed liftingiem i 500 KM po zmianach. Nie zabrakło też wariantu GT2, gdzie do budowy nadwozia wykorzystano aluminium i kevlar. Moc silnika wynosi tu 530 KM i jest przekazywana na tylną oś.

Porsche 911 typ 991 (2011-2019)

W tej generacji modelu 911 nie zabrakło ciekawych smaczków. Oprócz oczywistych 911 GT3 i GT3 RS pojawiły się też 911 T i Targa 4 GTS. W GT3 pojemność silnika wynosi 4.0 l, a moc to równe 500 KM. Targa 4 GTS to najmocniejsza w historii odmiana tej wersji i może pochwalić się mocą 430 KM. Model 911 T jest inspirowane modelem o tej samej nazwie, który produkowano w latach 60. XX w. Jednak współczesna wersja ma turbodoładowany silnik 3.0 o mocy 370 KM. Można było ją zamówić w wersji ze skrzynią manualną lub automatyczną. Ma też sportowe zawieszenie. Masa została obniżona do 1425 kg.

Porsche 911 typ 992 (od 2019)

Najnowsza generacja modelu 911 została zaprezentowana w 2018 r. i weszła do produkcji w 2019 r. Jest dłuższa, szersza i niższa od poprzedniczki. Nie zmienił się jednak rozstaw osi, który wynosi 2450 mm. Ciekawostką jest pojawienie się nowego trybu jazdy "Wet", który przydaje się na mokrej nawierzchni. Producent zastosował tu specjalne czujniki akustyczne, dzięki którym komputer rozpoznaje odgłos jazdy po mokrej nawierzchni i dostosowuje pracę systemów bezpieczeństwa.

Na liście wyposażenia podstawowego wszystkich modeli w nadwoziu Targa jest aktywne zawieszenie. W 2020 r. pojawiła się specjalna wersja Targa 4S Heritage Design Edition, która nawiązuje do klasycznych 911 w tym nadwoziu. Na rynek trafiły zaledwie 992 egzemplarze tego samochodu.

Wersje GT3 zostały zaprezentowane w 2021 r. Silnik 4.0 ma moc 510 KM i jest pozbawiony doładowania. Samochód jest stylizowany bardziej agresywnie niż standardowe 911. W 2022 r. zaprezentowano GT3 RS, gdzie zastosowano jeszcze lepszą aerodynamikę, co pozwoliło na zwiększenie siły docisku. Moc silnika podniesiono do 525 KM. Model GT3 występuje też w wariancie Touring, który jest nieco ugrzeczniony, bardziej komfortowy i pozbawiony tylnego skrzydła.

W 2022 r. zaprezentowano specjalną wersję Sport Classic, którą limitowano do 1250 egzemplarzy. Wyróżnia ją m.in. spojler typu ducktail i poszerzone nadwozie, które jednocześnie jest pozbawione wlotów powietrza. Kolejną limitowaną wersją jest 911 Dakar wyprodukowane w liczbie 2500 sztuk. Swoją budową samochód nawiązuje do rajdów terenowych. W 2023 r. zaprezentowano 911 R/T na 60. urodziny modelu. Jako bazę wzięto wariant Porsche 911 GT3. Na rynek trafiły 1963 auta.

Na rok modelowy 2025 Porsche zafundowało modelowi 911 lifting. Najważniejszą nowością jest pojawienie się napędów hybrydowych.

Porsche 911 z USA - dlaczego warto?

Niezależnie od tego, czy interesują cię nowe auta, czy klasyki – samochody Porsche 911 zawsze cieszyły się ogromną popularnością za oceanem. To przekłada się na duży wybór wersji silnikowych i nadwoziowych i możesz je mieć w cenie lepszej niż na rynku europejskim. Nawet jeśli auto będzie uszkodzone i wymaga napraw, to zakup aut z USA jest opłacalny.

Porsche 911 tylko z Bryki z Ameryki

Jeżeli interesują cię auta z USA, warto skorzystać z usług doświadczonego pośrednika. W Bryki z Ameryki spełniliśmy już wiele motoryzacyjnych marzeń i spełnimy także twoje. Stawiamy na wysoką jakość obsługi i transparentność. Zadzwoń, umów się na spotkanie i powiedz nam, jaki samochód mamy dla ciebie znaleźć.

Usługi Bryki z Ameryki obejmują:

  • znalezienie samochodu i udział w licytacji;
  • transport do portu, fracht (na życzenie może być dodatkowo ubezpieczony), transport z portu w Europie do miejsca docelowego;
  • pomoc przy opłatach i formalnościach celno-skarbowych;
  • pomoc w przygotowaniu samochodu do rejestracji w Polsce.

Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o twoich motoryzacyjnych marzeniach!

Porsche

– najczęściej importowane Modele

Porsche z USA

Porsche z USA

Chcesz wiedzieć, jak kupić Porsche z USA? Najlepiej zlecić import samochodu profesjonalistom. Nasza firma od lat pomaga klientom sprowadzić ich wymarzone Porsche ze Stanów – zapewniamy fachowe doradztwo i wsparcie w aukcjach, licytacjach, transporcie, kwestiach formalnych i podatkowych. Nasza wiedza i doświadczenie to najlepsza gwarancja bezpieczeństwa. Dlaczego warto podjąć się importu auta z USA? Odpowiedź jest prosta: to opłacalne rozwiązanie. Samochody Porsche z USA mają atrakcyjne ceny – są dużo tańsze niż modele dostępne na rynku europejskim. Jeśli dodamy do tego bogate wyposażenie i dobry stan techniczny, oferta staje się naprawdę korzystna. Niezależnie od tego, czy szukasz nowego auta czy pojazdu z drugiej ręki, z przyjemnością pomożemy Ci w zakupie. Zapraszamy do kontaktu!

Może Cię zainteresować

Volvo S60 z USA

Volvo S60 z USA

Specjalizujemy się w sprowadzaniu pojazdów z USA marki Volvo, w tym modelu Volvo S60 z USA. Auta importowane przez naszą firmę są funkcjonalne oraz atrakcyjne wizualnie. Dbamy o to, aby satysfakcja klienta była na pierwszym miejscu. Zachęcamy do bliższego zapoznania się z ofertą.

Mercedes GLC z USA

Mercedes GLC z USA

Czy marzysz o posiadaniu luksusowego, niemieckiego samochodu, który odzwierciedla Twoją pasję do wyrafinowanego stylu i najwyższej klasy inżynierii? Mercedes GLC z USA – to nasza propozycja. Dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu Bryki z Ameryki, spełnienie Twojego marzenia jest teraz w zasięgu ręki!

Volvo S90 z USA

Volvo S90 z USA

Niepowtarzalna okazja na posiadanie nie tylko eleganckiego, ale i niezawodnego auta – dowiedz się, dlaczego warto zdecydować się na sprowadzenie Volvo S90 z USA. Bryki z Ameryki to nie tylko sprzedaż samochodów, ale przede wszystkim kompleksowe usługi importowe, w których skład wchodzi wsparcie na każdym etapie procesu zakupu Twojego auta marzeń.

Masz pytania?

Sprawdź sekcję FAQ z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania lub skontaktuj się z nami a nasi doradcy chętnie Ci pomogą.